Nieuwe pontons

Nieuwe investeringen bij de Koninklijke Yachtclub Driegoten - Hamme vzw:

NIEUWE PONTONS

Sinds 2019 beschikt de Koninklijke Yachtclub Driegoten – Hamme vzw, gesitueerd op het mooiste stukje van de Schelde, over 200 meter pontons, waarvan 180 meter met 2 loopbruggen is gelegen op de linkeroever van de Schelde in Hamme en 24 meter met 1 loopbrug gelegen in de Kille tussen de Restaurants Het Scheldeoord en De Plezanten Hof. Onze jachthaven is voorzien van douche en sanitair en voor alle leden en passanten water en elektriciteit. Jachtjes meren aan buitenzijde van de jachthaven, terwijl speedboten een plaats krijgen aan de binnenkant van de jachthaven.

De Koninklijke Yachtclub Driegoten – Hamme vzw beschikt ook nog over een 2de locatie gesitueerd op de Durme-kaai in Hamme, waar de clubkantine, magazijn en werkplaats staan, samen met 2 loodsen, met een totale oppervlakte van 900 m2, voor het bergen van boten en boottrailers.

Joomla Templates by Joomlashack